.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجراي محدودیت ترافیکی در محور رشت ـ قزوین

فرمانده پلیس راه گیلان از محدودیت ترافیکی در محور رشت ـ ‌قزوین و بالعکس در روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 شهریور جاری خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مجید جمشاد عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی گیلان از محدودیت ترافیکی در محور مذکور خبر داد.
وی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در محور رشت ـ ‌قزوین و بالعکس، محدودیت ترافیکی در محورهای مذکور اعمال می‌شود.
فرمانده پلیس راه گیلان گفت: محدودیت تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور رشت ـ ‌قزوین و بالعکس در روزهای پنجشنبه و جمعه به اجرا در می‌آید.
وی با بیان اینکه این محدودیت تردد از ساعت 12 تا ساعت 24 شب روزهای مذکور اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 (10 خط) و شماره تلفن 7755004 پلیس راه گیلان به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
جمشاد از تمام مسافران و گردشگران خواست تا با رعایت موارد ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی و با صبر و حوصله مسیر خود را طی کنند و از عجله و سرعت غیرمجاز در جاده‌ها پرهیز کنند تا جان خود و امنیت دیگر مسافران به خطر نیفتد.
وی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از هفته گذشته برای ایجاد امنیت مسافران نیمه سوم تعطیلات تابستان تمام امکانات خود را آماده کرده است.
به گفته فرمانده پلیس راه گیلان، این نیرو با 66 تیم خودرویی و 45 تیم موتورسیکلت سوار و بیش از یک‌هزار نیروی انسانی در تلاش برای تسهیل تردد مسافران گیلان تا پایان تابستان امسال است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.